“..amikor elakad a lélegzeted…”

JÓ GYAKORLAT
“A buddhistáknak van egy jó kis gyakorlatuk: hétvégenként egy füzetbe felírják, hogy a héten mi hozta ki őket a sodrukból.
Mitől féltek, miért haragudtak, min háborodtak fel – csak röviden, emlékeztető szavakban.
Egy hónap múltán aztán végignézik a listát, és figyelik magukat, mi az, ami még mindig bántja, felháborítja őket, és mi az, aminek már nincs jelentősége számukra.
Azokat kihúzzák. Ilyenkor néha döbbenten látja az ember, hogy milyen marhaságokon izgatta fel magát.
Olyasmiken, amiknek napok, hetek elmúltával már semmi jelentőségük sincs.
Ilyenformán idővel kirajzolódnak aálmodik a nyomorz érzelmileg valóban fontos dolgok.

Popper Péter: Lélekrágcsálók1. Dobd ki a haszontalan számokat!
Úgymint kor, súly, vérnyomás stb.
Hadd aggódjanak a doktorok ezek miatt.
Emiatt fizeted “őket”.
2. Csak vidám barátokat tarts!
A rosszkedvűek lehúznak.
3. Tanulj folyamatosan!
Tanulj többet a számítógépről, autókról, kertészkedésről, és mindenről!
Soha ne hagyd az agyadat pihenni!
“A pihenő agy az ördög műhelye”.
Az ördög neve “Alzheimer”.
4. Élvezd az egyszerű dolgokat!
5. Nevess gyakran, hangosan és hosszan!
Nevess, amíg ki nem fulladsz!
6. Néhány könny esik néha.
Tűrj, gyászolj, és menj tovább!
Az egyetlen személy, aki egész életünkben velünk van az magunk.
ÉLJ, amíg élsz!
7. Vedd magad körül olyan dolgokkal, amiket szeretsz!
Legyen az család, háziállat, emléktárgy, zene, növények, hobbi, akármi.
A te otthonod a te menedéked.
8. Menj sétálni az utcára, vagy a szomszéd megyébe, vagy idegen országba!
9. Mondd az embereknek minden lehetőséget kihasználva, hogy szereted őket!

10. ÉS MINDIG EMLÉKEZZ:
Az életet nem a lélegzetvételek számával mérjük, hanem azokkal a pillanatokkal, amikor elakad a lélegzeted.

Mondja el a véleményét!